Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po
osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, ne sledeće načine:
1. Telefonom na broj: 0648786131 svakog radnog dana od 09h do 17h i subotom od 10 do 14h
2. Pisanim putem, na adresu Prodavca: Vojvode Vuka 5, 18000 Niš
3. Elektronskim putem, na elektronsku (email) adresu Prodavca: office@stamteh.rs
odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).
Slanje reklamacija i povrat robe kupcu se rade o trošku kupca ako pre toga nije dogovoreno drugačije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili
elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju, odnosno da saopšti broj pod kojim je zavedena njegova
reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata
reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje
reklamacije.
Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za nameštaj i tehničku robu, od dana podnošenja
reklamacije.
Pod tehničkom robom u skladu sa Zakonom o Zaštiti Potrošaća smatra se "...tehnička roba je složena stvar,
odnosno ure đaj industrijske proizvodnje trajnije upotrebe (aparati za domaćinstvo, kompjuteri, teelfoni, motorna vozila i
slično) za čiji rad je neophodna elektrišna energija, drugo sredstvo napajanja (npr. baterija ili akumulator) ili motor na
unutrašnje sagorevanje;"
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je
dobio prethodnu saglasnost Kupca. S toga će Kupac svoju saglasnost dati u roku od 3 (tri) momenta prijema
odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku.
Neblagovremeno davanje saglasnoti Kupca smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih Prodavac nije u
mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren,
dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije
njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je
samo jednom.
Prodavac se obavezuje da će svaki proizvod koji je predat na servis, a čija reklamacija nije rešena u dogovorenom
roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući,
Kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.
Kupac je dužan da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio
obaveštenje da može preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima više nikakvu
odgovornost za dati proizvod i proizvod može biti predat na recikliranje.