Kupac/Potrošač po Zakonu o zaštiti potrošača ima rok od 14 dana od preuzimanja robe da se predomisli i odustane od kupovine a da pritom ne mora ni da odgovori zašto. Kupac/Potrošač robu može da vratiti uz FISKALNI RAČUN i popunjen Obrazac za jednostrani raskid ugovora . Ako kupac/potrošač u navedenom roku ne želi da zadrži robu, može da izjavi odustanak bez negativnih posledica odnosno samo uz plaćanje troškova vraćanja/transporta robe. Napominjemo: Kupac/Potrošač pravo na navedeni odustanak ima iskljucivo pri kupovini na daljinu. Kada kupac/potrošač robu preuzima u poslovnim prostorijama prodavca smatra se da je kupac/potrošač imao priliku da artikl vidi i proba i NEMA navedeno pravo.

Zaključenjem ugovora odnosno kupovinom, kupac se slaže da isključivo snosi sve troškove vezane za slanje robe u slučaju servisa, reklamacije ili povrata dok prodavac ne snosi nikakve troškove slanja robe radi servisa, reklamacije ili povrata. Roba se upućuje na adresu prodavca ili ovlašćenog servisa/dobavljača. Prodavac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu robe (prilikom vraćanja) do mesta kupovine, odgovornost snosi kupac/potrošač.

Kupac/Potrošač je u obavezi da robu vrati u originalnu ambalažu uz obavezan fiskalni račun, a preporuka je da se napravi kopija fiskalnog računa i prateće dokumentacije. Kupac/Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Trgovac je u tom slučaju dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, ne uključujući troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Trgovac je u obavezi da elektronskom poštom ili na kućnu adresu, dostavi i obrazac za odustanak, a dužan je i da mu objasni svu proceduru (po vlastitom izboru).


Povraćaj sredstava vrši se u zavisnosti od načina plaćanja i to:


Plaćenih pouzećem u gotovini kuriru - u slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio u gotovini kuriru prilikom isporuke, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovina Stamteh je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko uplate na račun kupcu.


Plaćenih nalogom za prenos - u slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio u gotovini kuriru prilikom isporuke, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, firma Trgovina Stamteh je u obavezi da povraćaj vrši isključivo uplatom na račun kupca.

Pravilnik o obliku i sadržini obrasca, kao i sam obrazac možete pogledati i preuzeti na našem sajtu na ovom linku . Popunjen formular zajedno sa fiskalnim računom možete dostaviti:

1. U elektronskom obliku na mail Trgovine Stamteh: office@stamteh.rs

2. U fizičkom obliku na adresu Trgovine Stamteh: ul. Vojvode Vuka broj 5, 18000 Niš

Dostavu formulara u fizičkom obliku 


Potrošač nema pravo da odustane od ugovora/kupovine u slučaju:

  • pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
  • isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
  • isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
  • isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite osetljivih informacija (serijskih brojeva, aktivacionih kodova), zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.